Často kladené dotazy

questionmark1Obecné dotazy

Jaké je pokrytí signálem?
Pokrytí je totožné jako v síti T-Mobile.

Jak je to s mobilním internetem?
Ke každému tarifu si můžete objednat balíček dat na měsíc.

Když jsem se rozhodl pro službu a chci nové číslo co je pro to třeba udělat a kolik to stojí?
Stačí vyplnit objednávkový formulář, kde vyplníte jméno, bydliště, vyberete si telefonní číslo a službu. Podle toho jestli vyberete zaslat SIM kartu nebo vyzvednou v kanceláři bude karta odeslána na uvedenou adresu dobírkou. Nebo bude nachystaná v kanceláři k vyzvednutí. Dobírka bude stanovena podle výběru kreditu plus poštovné.

Mohu si přinést své mobilní číslo a kolik to stojí?
Ano, své číslo si můžete přenést od kteréhokoli operátora v ČR je k tomu potřeba získat od Vašeho stávajícího operátora kód pro převod (ČVOP). Tento kód nám zašlete a my se o všechno ostatní postaráme. Naši zákazníci mají převod jednoho telefonního čísla ZDARMA, ostatní 300 Kč.

Mohu mít pod jedním účtem více čísel?
Ano, můžete mít více čísel na jednom účtu, pro každé číslo si lze nastavit vlastní tarif.

Objednání služeb

Jakou SIM dostanu?
Od nás obdržíte nano SIM s univerzálním adaptérem na standart a mikro SIM kartu.

Jaké jsou zřizovací poplatky?
U nás žádné zřizovací poplatky neplatíte.

Jaké jsou závazky?
S námi je vše bez závazků, výpovědní lhůta činí jeden měsíc.

Aktivace služeb

Obdržel jsem SIM kartu s novým telefonním číslem, co dále?
SIM kartu stačí vložit do telefonního přístroje a uskutečnit první hovor, tím se SIM karta aktivuje a vy můžete začít čerpat služby.

Obdržel jsem SIM kartu, na kterou přenáším své telefonní číslo, co dále?
Telefonní číslo bude přeneseno na novou SIM kartu ve stanovený den portace. Přenos běžně probíhá mezi 04.00 - 05.00 hodinou.

Vyúčtování služeb

Služby nabízíme formou předplacených karet. Naši zákazníci pokud mají dobrou platební morálku mohou volit platby fakturou.

Kdy obdržím fakturu?
Vyúčtování obdržíte do 15. dne následujícího měsíce po zúčtovacím období na e-mail uvedený ve smlouvě zdarma. Pokud jste zvolili písemné zasílání vyúčtování, tak poštovní zásilkou na adresu uvedenou ve smlouvě. Písemné vyúčtování je zpoplatněno 25 Kč s DPH.

Jakým způsobem zaplatím za služby?
Platby je možné provádět v hotovosti přímo v kanceláři nebo příkazem z bankovního účtu.

Využívání služeb

Mohu v průběhu času změnit tarif?
Ano, změna je možná vždy k 1. dni následujícího měsíce. Změna není zpoplatněna.

Jak zablokuji SIM kartu při ztrátě telefonu?
Je potřeba kontaktovat naši zákaznickou linku, kde SIM kartu zablokujeme nebo poslat na číslo +420 773 583 683 SMS ve tvaru BLOKACE-VAŠE ČÍSLO-HESLO.

Jak se přihlásím do Samoobsluhy?
Na internetových stránkách v sekci Samoobsluha. Přihlášení se provádí pomocí telefonního čísla a hesla.

Je ve výchozím nastavení SIM aktivován roaming?
Ne, o tuto službu si musíte zažádat písemně.

Jsou ve výchozím nastavení SIM aktivovány Premium SMS a DMS?
Ne, o tyto služby si musíte zažádat písemně.

Volací limity

Co je volací limit?
Měsíční limit na služby je maximální možná výše útraty v daném měsíci. Při překročení tohoto limitu budou poskytované služby pozastaveny.
Jaký budu mít limit na volání? - Limit se nastavuje při podpisu smlouvy, max. výše limitu je stanovena na 2000 Kč s DPH. Pokud vyčerpáte více jak 90% limitu, budete upozorněni SMS zprávou. U předplacených karet je volací limit dán kreditem.

Jakým způsobem navýším volací limit v průběhu zúčtovacího období?
Pokud budete potřebovat navýšit svůj limit, kontaktujte naši zákaznickou linku nebo napište svůj požadavek na náš e-mail. Pro navýšení limitu můžeme požadovat volací jistinu.

Máte dotaz? Rádi Vám pomůžeme

O jakou službu máte zájem?





Vyberte o jakou službu máte zájem.


Upřesněte váš dotaz.


Vyplňte Vaše jméno.


Vyplňte Váš e-mail.


Vyplňte Váš telefon.

Přečetl(a) jsem si a beru na vědomí zpracování osobních údajů.



Nesprávný formát


Nahoru